Předplatné časopisu
tel.: 480 023 408-9, 775 598 604
mail: objednavky@in.cz, info.in.cz

Diskuse - Holky holkám

UPOZORNĚNÍ: Tento prostor slouží k vzájemnému setkávání a obohacování. Dodržujte prosím pravidla slušné diskuse a vyhněte se vulgárním výrazům. Příspěvky nedodržující pravidla diskuse budou smazány. Redakce

Vložit nový příspěvek

Strana: 1  <<  113 114 115 116 117 118 119  >>  1224
mája (22.6.2015 21:57)
Ahoj holky, moc bych vás chtěla poprosit o modlitbu za moji kamrádku. Čeká ji ve čtvrtek těžká zkouška a musí ji udělat. Tak jsem si říkala, že tady napíšu, kdyby si na ni některá z vás vzpomněla v modlitbě :) Díky moc ;-) a koho ještě čekají zkoušky, budu myslet já na vás, s Bohem není nic nemožné! :) Krásný večer :) Mája +
Kurzy online pomoci (21.6.2015 17:41)
Prosím o vyplnění jednoduché anketky! Zabere to jen pár minut! Důležité! https://www.survio.com/survey/d/L6G6A5A9C9G2U2V6W
Kája (21.6.2015 16:01)
Ahoj, mám možnost začít chodit se super klukem. Moje kamarádka je do něj, ale zamilovaná. A já o ní nechci přijít. Co ted´?
mylady (23.06.2015 19:49)
Ahoj... z vlastní zkušenosti Ti můžu říct, že je to těžké. Byla jsem v podobné situaci a tu kamarádku velmi zranilo to, že jsem jí řekla, že se mi líbí, že jsem s tím klukem flirtovala a přemýšlela o něm jako o potenciálním klukovi. Je důležité to s ní probrat, jak ona to vidí, jsou totiž různé typy lidí.. Popřemýšlej, jestli ti ten kluk za to stojí. Taky záleží, kolik vám oboum je, jaký je ten kluk - jestli třeba není děvkař...Já, vědět dopředu, jakou propast to mezi mnou a mojí kamarádkou udělá, nikdy bych to neudělala... Ano, na chybách se učíme. Tak doufám, že se ti nestane to, co mě, že neztratíš krásné přátelství pro nějakého kluka... Doufám, že jsem Ti aspoň trochu pomohla. Měj se hezky, budu na vás tři myslet. +
Pipi dlouhá punčocha (23.06.2015 22:58)
Ahoj :) Jestli do něj nejsi zamilovaná Ty, tak to nedělej... jestliže víš, že Tvé kamarádce na tom opravdu záleží víc než Tobě... pokud jste do něj zamilované obě a přibližně stejně dlouho (asi není tolik lidí jako já, co si pamatují zamilování přesně na den :DDDDD) tak si s ní o tom promluv a dohodněte se... pokud možno v klidu... :) Doufám, že jsem Ti pomohla... ;) Přeji pěkné dny :)
Today is great day to smile (27.06.2015 15:53)
Ahoj, polož si otázku: jsem do něj zamilovaná i já? Pokud ne, tak ho odmítni. :) Pokud ano, řekni to kamarádce a zeptej se jí, co by udělala, kdybys s ním začala chodit. ;) myslím, že pokud by se na tebe naštvala, nepřála by ti ho, není to opravdová kamarádka!!! Zkus jí nějak vysvětlit, že s ním chceš chodit (pokud jsi do něj zamilovaná) a tak ;)
pastelka (20.6.2015 20:17)
Ahoj holky, nevíte někdo, kde by šly sehnat noty k písničce Toužím přinést na oltář? Díky!
Pampeliška (25.06.2015 17:51)
Ahoj pastelko, myslíš akordy nebo noty? Já našla jen akordy. http://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=1
51595 Kdybych
našla ještě noty, tak ti to sem napíšu.
Jana (20.6.2015 15:37)
Sháním brigádu na prázdniny, někdy i přes rok. - Je mi 14 let - Brigádu sháním hlavně v okolí Frýdku-Místku. - Baví mě hlídání dětí, komunikace s lidmi, rozdávání letáčků, zařizování (koncertů, táborů apod. ) a všechno možné. - Zajímám se o hudbu, zdravotnictví a další. - Jsem pracovitá, snažím se být ochotná, laskavá. Myslím, že by jste byli se mnou spokojeni. - V případě zájmu pište prosím na email: je v redakci - Spěchá Kdyby jste o někom věděly, dejte mi prosím vědět. :)
4 (23.06.2015 23:01)
Ahoj, o brigádě nevím... Jenom jsem se chtěla zeptat jestli víš, že brigáda je od 15 a ukončení povinné školní docházky... Ale hlavně ten věk ;)
Aník (27.06.2015 15:56)
Ahoj, brigáda je až od patnácti. Taky by se mi nějaká šikla... :) :P Mamka říkala, že tu brigádu (roznášení letáků) napíše na sebe a pak to budu dělat já a peníze budou taky moje. :) Třeba to zkus. ;)
Terka (19.6.2015 21:44)
Ahoj holky, mám dotaz. Myslíte, že existuje "závislost na učení"? Tak jako je závislost na nakupování, na jídle apod.? Setkala jste se s tím některá? Děkuju, T.
Veronika (20.06.2015 12:55)
Ahoj, závislost na učení určitě existuje - moje bývalá spolužačka ze střední školy byla na učení závislá, pořád seděla nad učebnicemi a sešity a to i když jsme žádný test psát neměli a nehrozilo ani zkoušení...tahle závislost ji ale úplně připravila o všechny kamarády, nikdo ze třídy se s ní moc nebavil...
olga (20.06.2015 13:40)
Ahoj, já myslím že ano. Já určitě závislá nejsem. :) Ale když máš třeba nějaký oblíbený předmět tak přípravou na něj můžeš trávit tak hodně času, že by se to mohlo pokládat za závislost. Nebo myslíš závislost na učení se nějaké skladby třeba na klavír? :) Tak to já jsem na jedné závislá. :) Doufám, že ti moje odpověď bude stačit a užij si prázdniny!
Terka (21.06.2015 14:41)
Ahoj holky, moc dík za odpověď :) je to opravdu zajímavé, poslední dobou mě to tak napadlo, právě v souvislosti se spolužačkami ze školy. Některé se učí pořád a jiné zase vůbec :) mějte se krásně a hezké prázdniny! T.
Šmoulinka (19.6.2015 20:32)
Ahoj holky,mám takový dotaz,holíte se i v intimních partiích? Začíná léto,plavky,koupání,... Říkala jsem si že bych si oholila aspoň třísla,abych nevypadala jako orangutan,minulý rok jsem to ale udělala a naskákaly mi tam červené pupínky a svědilo to,nedokážu si představit kdybych se oholila komplet,ale asi by to bylo lepší. Nevíte co na to když tak použít?
Aník (20.06.2015 13:12)
Ahoj, jo, holím. Nikdy jsem žádné pupínky neměla. Zkus se třeba po oholení namazat nějakým uklidňujícím krémem, třeba bych použila ten na spálenou kůži. (od opalování) je chladivý a příjemný. Když se spálím, mám červenou a citlivou kůži, natřu se tím a do druhého dne je hnědá. :))
ABC (20.06.2015 14:58)
Ahoj Já se vůbec neholím a ani neuvažuju,že bych začala.Nějaké chloupky neřeším.
Sára (21.06.2015 12:09)
Ahoj, já se tedy holím, chloupky z plavek mi příjemné nejsou ;). Ze začátku jsem kůži měla taky podrážděnou, ale až si to oholíš víckrát, tak je to lepší. Základ je mít ostrou žiletku, neholit na sucho (mě se kromě holící pěny osvěčil sprchový gel nebo kondicionér). A po oholení natřít skliďnujícím balzámem po holení (půjčuju si taťkovu Niveu a je skvělá). Taky pomává dát si před holením teplou koupel na změknutí a oholit se před spaním aby ti to třeba nedráždil lem kalhotek ;). Přeji hezké prázdniny.
Monika (19.6.2015 17:10)
Ahoj holky. Chtěla jsem se zeptat na váš názor na používání ochrany při pohlavním styku. Myslíte si,že z hlediska víry je špatné používat při pohlavním styku prezervativ, či brát antikoncepci? Už dlouho nad tím přemýšlím a zajímal by mě váš názor. Ptám se hlavně protože lidé z mého okolí,kteří jsou také věřící si myslí,že je to špatné (neboli jsou o tom přesvědčeni.) Předem děkuji všem za odpověď.
Kari (19.06.2015 20:38)
Ahoj Moniko, antikoncepce znamená proti početí. Z hlediska víry je to hřích protože se zabraňuje přirozenému početí dítěte,které je součástí Božího plánu. Stejnou funkci má i prezervativ. Zároveň antikoncepce,umělé hormony,přeladí organismus na umělý stav ovládaný chemikáliemi ,což také není dobře,v dnešní době ho ale lékaři předepisují na všechno od akné až po nepravidelnou menstruaci a proto ji bere většina populace.
dixi (23.06.2015 19:47)
ahoj, i přesto, že je dnes hormonální antikoncepce běžná, může to mít dopad na tvé zdraví. Já nejsem lékař a proto tady nechci papouškovat, je je to hrozné nebo naopak dobré, protože já prostě nemám ty znalosti, ale stačí zapátrat na internetu v diskusích a zjistíš, že si na ni spoustu (i nevěřících) lidí stěžuje. Jestli jsem to dobře pochopila, tak antikoncepcí vlastně klameš tělo a to je vždy špatné. Přijde mi to takové nepřirozené. Asi je to hodně spolehlivé, ale proč zbytečně ubližovat vlastnímu tělu? Nepřijde mi dobré ničit zdravé tělo, když některá žena dítě mít bohužel nemůže. Jsou i jiné, neškodné prostředky, jak nepočít dítě.
A. (24.06.2015 20:54)
Ahoj, z hlediska víry není dobré ani jedno. Protože sex je dar a jeho přirozeným vyústěním je početí. Když s někým máš sex s antikoncepcí je to něco jako "chci si s tebou užít, ale bez následků". Účinkem antikoncepce je nejen zabránění početí, ale někdy také potrat miminka, které se za 9 měsíců může narodit, ale bereš "léky", které mu zakazují přežít. Křesťanská metoda proti početí spočívá ve zdrženlivosti - naštěstí žena má podná i neplodná období, to se dá vypozorovat tzv. symptotermální metodou, jak to funguje ti vysvětlí na stránkách cenap.cz nebo lpp.cz. Druhá věc je špatný vliv HA na zdraví (je to jak se píše výše o přeprogramování organismu), v médiích o tom mluví např. (nevěřící) lékařka Helena Máslová. Znám několik slečen, které kvůli HA skončily v nemocnici (prostě jejich organismus nezvládl souboj umělých a přirozených hormonů a šlo jim o život). Ať se správně rozhodneš :)
LuLuFairy (28.06.2015 18:13)
tak já naopak jsem pro. Jsem věřící, ale myslím, že antikoncepce je velký dar a když se moudře využívá může být velmi prospěšná. Ze zásady nesouhlasím se zavrhováním hormonální antikoncepce už jen pro to, že jsou to prášky. Dobrý doktor ti předepíše pro tebe vhodné a neškodlivé přípravky. Dnes je farmacie natolik vyspělá, že není důvod se obávat vedlejších účinků. Já rozhodně raději použiju antikoncepci, než abych si udělala dítě o které se nebudu schopna postarat... Jsi zodpovědný za ty které k sobě připoutám. Jsem připravena k sobě někoho připoutat? O někoho se nonstop starat? A jsem ochotna tuto možnost riskovat? Já ne.
Es (30.06.2015 08:26)
Milá LuLuFairy, nedá mi nereagovat na tvůj příspěvek. Píšeš, že "nejsi připravena k sobě někoho připoutat, o někoho se nonstop starat", proto "nechceš tuto možnost riskovat", tak používáš antikoncepci. Můj názor ale je, že když jsem natolik dospělá/připravená/zodpovědná mít s někým sex, měla bych být i natolik dospělá/připravená/zodpovědná přijmout ho se všemi "důsledky" a tedy i to, že mohu (přirozeně) otěhotnět. A ještě jedna malá poznámka. Píšeš, že "je farmacie natolik vyspělá, že není důvod se obávat vedlejších účinků". To ale není zcela pravda. Jasně, DOBRÝ doktor by měl napsat VHODNÉ a NEŠKODLIVÉ přípravky, ale skutečně tomu věříš? Proč je tolik zpráv o škodlivosti léků (nejen HA)? Proč mají vždy 2 strany letáku nežádoucích účinků? Nepřemýšlelas nad tím, že jsou některé "medikamenty" (nejen HA) předepisovány jen kvůli zisku lékaře a farmaceutických firem? Zkus se na to podívat i z této stránky. ;-)
Ahoj :) (30.06.2015 14:25)
Souhlasím s Es! Do mě kdyby někdo nacpal nějaký hormony navíc, tak by mi to mohlo taky pěkně ublížit... Si myslím. A navíc, nemusíš mít sex za každou cenu. :) Všechno souvisí se vším, když si zachováš předmanželskou čistotu, nemusíš ubližovat ani svému dítěti, ani sobě... ;)
Léňa (18.6.2015 22:27)
Ahoj holky :) Přemýšlela jsem, že bych zkusila depilaci voskem, ale nemám s tím žádné zkušenosti. Chloupky mi totiž rostou rychle a nechce se mi holit si nohy tak často :/ Zkoušely jste to už některá? Máte nějaké rady? Jakou značku vybrat? :)
A. (19.06.2015 13:42)
Ahoj, zkoušela jsem voskové pásky (Veet), je pravda, že to déle vydrží a chloupky jsou řídší. Ale pokud je máš silné, někdy je to nevytrhne. Mě víc vyhovuje, když mi s tím páskem (voskový pásek nalepíš na kuži a strhneš) pomůže ségra, protože když si ho strhávám sama, nemám takový švih (chce to rychle, aby to chloupky vytrhlo, jinak se zase odlepí a zůstanou na noze). Jinak mě to ani nebolí (a platí čím rychlejší strhnutí, tím líp). Hezké léto :)
olga (19.06.2015 15:34)
Ahoj Léňo, a co ti vadí na tom si je holit častěji? A co tím myslíš? Třeba 2 krát za týden??? :)
Mery ;-) (18.6.2015 21:04)
Ahoj holky, chtěla bych vás poprosit o radu.Chtěla bych si poprvé koupit voděodolnou řasenku. Nevím ale podle čeho ji mám vybírat, ale to bude asi podobny jak u normalni řasenky. A kolik zhruba stojí, mně stačí nějáká ta levnější :) A jak poznám že je voděodolná? Už jsem se byla dívat v jednom obchodě, ale na obalu jsem to nenasla napsany :( Omlouvam se ale ja jsem takovy antitalent :-D Všem moc díky za rady ;-)
řasenka (19.06.2015 11:13)
Řekla bych, že voděodolné řasenky stojí podobně jako ty normální. (takže klidně do 100-150,-) Samozřejmě se dají sehnat i dražší a kvalitnější asi jako každá kosmetika. A v drogerii by to mělo být napsáno u regálu na tom štítku že je voděodolná, popřípadě přímo na na obalu řasenky hledej nápisy jako AQUA, WATERPROOF. Snad jsem ti pomohla.. Měj se hezky. :))
Mája (19.06.2015 13:23)
Ahoj! Já mám voděodolnou řasenku pošlu ti na ní odkaz: http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/k
rasa/she/krasa_she_produkty/she_produky_oci/550604/s-he-
rasenka-false-lash-wonder.html Stála
tak cca 100 kč, a je opravdu dobrá doporučuji :-*. Mája
aaaa (19.06.2015 15:29)
ahoj, že je řasenka voděodolná poznáš podle toho, že je na ní napsáno "waterproof". Někdy je to i napsáno přímo na regále. Voděodolnou řasenku vyrábí mj. značka Essence, běžně dostupná v drogerce. Posledně měla ta řasenka myslím modrou barvu. Cena je příznivá(myslím 75 Kč) Ale někdy je opravdu lepší zainvestovat do dražší.
olga (17.6.2015 17:55)
Ahoj holky, koukáte někdy do číselníku? Myslím jako do tabulek. :) Koukala jsem se tam do tabulky s výškou a váhou dítěte a vychází mi podvýživa. Vychází to někomu stejně? :) Ale zdá se mi to divné, protože s jednom kuse jím bílou čokoládu... ? Díky
Meme (18.06.2015 07:26)
Ahoj, buď v klidu, mně to taky tak vyšlo. A rozhodně nemám podvýživu :-D
:) (18.06.2015 20:13)
prý je to směrodatné až v dospělosti, když rosteš, tak se podle toho nedá orientovat..:)
Lee (18.06.2015 20:40)
Na to nekoukej, já měla velkou část života podváhu, teď je mi skoro 19 a jsem úplně na spodní hranici normy a taky se cpu vším možným. Jde o to, jak se cítíš, kdybys byla zesláblá, nebo tak, má to cenu řešit, jinak ne. ;)
Anonym (17.6.2015 17:25)
Ahoj, možná to sem ani nezveřejníte, ale napíšu to! Jedná se o jednu takovou osobní věc. Jsem už možná trochu starší něž vy. Ale snad to nevadí. 7 let jsem chodila se jedním klukem miluji ho pořád a vím, že on mě miloval taky. Vztah nebyl nikdy bez problému vždy tam nějaké byly. Ale jeden náš velký problém byl ten, že on se semnou chtěl asi po 4 letech milovat ( vyspat) ale já jsem nechtěla. Pořád jsem se bála a hledala důvod proč ne. A čekala jsem na vhodnou příležitost... až do manželství...atd... Jenže můj přítel to nevydržel po 7 letech se semnou rozešel podvedl mě s jinou a mě to teď neskutečně bolí. Vím, že teď mě určitě hodně z vás napíše, že mě určitě neměl tak rád, že se najde lepší atd... Ale já vím že mě rád měl že mě miloval. Neříkám, že se ten vztah rozpadl jen moji vinou určitě aj on měl na tom nějaký podíl viny. Vždycky jsem si myslela, že sex musí být až v manželství, ale teď už vím, že nezáleží kdy ale s kým. ALE bacha není to tak, že se vyspíte hned s prvním klukem ale jen stím který vás opravdu miluje to prostě poznáte tak to nezvořte jako já. Vím, že spousta z vás semnů nebude souhlasit, ale snad se najde aspoň jeden člověk, který mě pochopí co jsem tím chtěla říct a pochopí mě.
rud (18.06.2015 14:08)
Ahoj anonymko, já ti úplně rozumím. Myslím si, že už 5 let je dlouhá doba natož 7.. Pak pokud se ti dva nevezmou a neposunou svůj vztah zase dále, tak je velká pravděpodobnost, že to vztah neunese a rozpadne se. Tím nikoho nenavádím k předmanželskému sexu! Spíše bych asi nezačínala s někým chodit moc brzo a pak když jsme spolu už dva, tři, čtyři nebo dokonce více let šťastni, toužíme po sobě, a myslíme to vážně, uděláme vše pro to, abychom se mohli vzít. Jinak je to jen trápení. Já se svým dnes už manželem chodila tři roky a poté byla svatba. Vím, že o moc déle bychom nevydrželi. Asi bych ani nebyla tak silná jako ty a spíše podlehla a potom litovala. Ještě chci říci, že ještě studuji VŠ a taky to nějak zvládáme. Se svatbou bych nečekala na ideální podmínky, protože ty nebudou nikdy. Chápu tvou bolest. Říkáš si, že kdybys nebyla tolik "tvrdohlavá" tak jste spolu mohli šťastně být i teď. Možná závidíš té, se kterou je nyní. Ale chci tě povzbudit. To co jsi udělala nebylo špatné. Bůh určitě ocení, že jsi se kvůli čistotě vzdala toho na čem ti záleželo. A do tvého života přijde kluk, který ocení to, jaká jsi. Mám z tebe radost. A moc ti přeji abys byla šťastná. A prosímtě, stejně jako tehdy, ani příště neustupuj, ale bojuj :)
Happy (18.06.2015 18:43)
Ahoj, sice s tímhle tématem nemám žádné osobní zkušenosti, ale doufám, že nebude vadit, když se také vyjádřím. Chápu, že sedm let je dlouhá doba ve vztahu, takže mě napadá otázka, proč se nevzít? Pokud jste si jisti, že k sobě patříte... Jestli to byl úlet z jeho strany, tak si říkám, že tě to možná zachránilo, protože jestli není pevný ve svých zásadách a nedrží se Božího přikázání, tak třeba by vám to nakonec spolu neklapalo a kdo ví, jestli by s Tebou vydržel v manželství, kdybys mu nedávala vždy to, co by chtěl. Nevím, jestli ten kluk byl věřící, ale určitě si myslím, že společná prosba Boha o sílu zvládnout tenhle chtíč do doby, než se vezmete, je také dobrá. Bůh je ten, kdo nás stvořil a On vidí do všeho, může pohnout i horami, takže by jistě mohl pomoci ve vyřešení situace. Nevím, asi nemůžu radit, když nejsem v podobné situaci. Ale věřím, že Bůh vidí Tvé trápení a jistě tvé rozhodnutí být věrná jednou odmění. Bůh má pro každého připravenou speciální a naprosto originální cestu života, na které jistě čeká ten pravý. Možná, že byste spolu byli šťastni, ale jestli se tvůh bývalý přítel odklonil od Boží cesty, nemáš čeho litovat, protože Bůh pro Tebe má určitě někoho daleko lepšího. Důležité je vytrvat a jít s Bohem. U nás se říká: Život s Bohem je někdy daleko náročnější a trnitější, ale stojí za to! Odměna je jistá (přinejmenším ta v nebi ;-)
fifi (19.06.2015 15:36)
ahoj, zajímavý příběh. A ten tvůj chlapec byl nevěřící? Věřím, že je to bolestné, ale neboj, jednou určitě bude líp. Já myslím, že to dopadlo pro tebe dobře, třeba, kdyby jsi mu vyhověla, tak by jsi pak litovala, že jsi to nevydržela. Mamka tvrdí, že je nejlepší známost příliš neprotahovat, ale vzít se tak do těch 3-4 let od začátku chození. Protože pak je ten vztah už takový "přechozený", vzájemná fyzická přitažlivost rostě a člověk pak snáz podlehne. Ale neber si to rozhodně nijak osobně, je to jen takový postřeh, co mi řekla mamka.:)
: : (19.06.2015 17:45)
Ahoj anonymko, je mi líto, že se Ti to stalo. :( Asi (určitě) jsem k tomuhle tématu malá, nemůžu Ti radit ze zkušenosti :/ Před časem jsem se rozhodla k předmanželské čistotě, ačkoli mi to mamka i babička nedoporučují. Odhodím kluka s kterým mi bude dobře, budu si s ním rozumět, bude hodný a bude splňovat i ostatní vlastnosti kluka se kterým chci založit rodinu JEN kvůli tomu, že se nám to (třeba napoprvý) nepovedlo nebo snad jen kvůli mírám? Mě teda by se nelíbilo, kdyby mě právě kvůli tomu kluk odkopl. Třeba, že mám malý prsa atak... A navíc, když mezi náma bude skutečná láska, tak bysme to stejně s nikým jiným nechtěli. A co by mi osobně taky vadilo je srovnávání... A navíc je to součást desatera. Takže Tě obdivuji, že jsi šla za svým. Když se budeme modlit za svého budoucího manžela, Bůh nás v tom nenechá a potkáme někoho, komu to třeba vadit nebude. Prostě to třeba nemělo být a tímhle vztahem jsi získala zkušenosti pro další. Přeji hodně štěstí do života! ;)
nonick (20.06.2015 09:51)
Ahoj anonymko, je mi strašně líto, co se Ti stalo a zároveň máš můj velký obdiv. Nemám žádné zkušenosti, ale jen chci říct vlastní názor: pro muže je taková dlouhá doba chození bez sexu velmi těžká, a proto musím souhlasit s ostatními reakcemi, že je škoda, že jste se nevzali a nijak nerozhoupali. Ale zase na druhou stranu nechápu tvého bývalého přítele, že tě podvedl, tím akorát dokázal, že není silný a myslím, že takoví muži by nebyli silní ani manželství a třeba by tě mohl podvést jindy. Opravdu si myslím, že na tebe čeká daleko krásnější cesta a třeba mu to dojde a vrátí se k tobě. Neber si to prosím osobně.
bezradná (17.6.2015 14:08)
Ahoj holky, prosím poraďte mi. Je mi 14 a poslední dobou se o mě dost zajímá jeden kluk ze školy. Zastává se mě, otevírá mi dveře, snaží se mi pomáhat....atd. Jenže mě je to nepříjemné. Já vím, že je zvláštní. Jiným holkám by se to třeba líbilo, ale mě ne. Vůbec nevím, co mám dělat. Prosím poraďte mi...
:) (17.06.2015 15:53)
Ahoj! :) Je mi taky čtrnáct a i já jsem něco takového zažila. Myslím si, že je důležité mu nějak nasměrovat to, co cítíš a co bys chtěla, co nejdřív. Já jsem osobně nikdy nenašla odvahu říct klukovi, co cítím, do očí. Spíš jsem mu to napsala buď formou dopisu nebo na Facebooku. Nemusíš se bát, jsi přece svobodný člověk :) Prvně ho zkus nějak pochválit nebo mu poděkovat za to, co pro Tebe udělal, a potom mu nějak naznač, že se necítíš na to, aby si s ním třeba chodila, nebo něco podobného. Uvidíš, že to dobře dopadne ;) Měj se hezky a držím palce! :)
olga (17.06.2015 17:51)
Ahoj, zkus na něm najít nějakou pěknou vlastnost, vyjma jeho vlídnosti a projevů náklonnosti. Nebo si počkej, až bude někde sám a potom mu řekni, jak to vidíš ty a jak se ti jeho chování jeví a potom se zeptej na jeho názor na to. Třeba si neuvědomuje, že Ti to vadí. Nebo zjisti jestli se líbí nějaké tvé kamarádce/spolužačce a potom mu řekni, že Tobě se nelíbí a ať radši pomáhá jí. Doufám, že jsem ti aspoň trošku poradila... :)
Maruška (17.06.2015 19:40)
Ahoj, já myslím, že bys mu v takové situaci mohla klidně říct, "Díky, ale nemusíš to dělat. Raději to zvládnu sama.". Je důležité abys u toho byla vlídná a neznělo to jako výčitka. A taky se u toho netvař jako by sis myslela, že se mu líbíš, pokud to nevíš. Kdyby nelíbila, bylo by to trapný. Taky jsem se líbila jednomu chlapci a chtěl se mnou chodit. Ale nepřitahoval mě svým vzhledem ani chováním, ačkoli nebyl nijak vyloženě zlý. Omluvila jsem se mu, že s ním nic nechci, protože to tak prostě necítím.
olga (18.06.2015 17:35)
Ahoj, no já myslím, že bych neměla takovou "odvahu" , protože potom bych neměla jistotu, jestli přijde někdo další. Ale samozřejmě kdyby mi byl nesympatický tak ne. A holky, kdyby vám kamarád řekl že se mu líbíte a chtěl s vámi chodit, ale vám by se líbil jiný kluk, řekli byste to tomu kamarádovi? Jako že ne, že se vám líbí někdo jiný? Nebo byste s ním začaly chodit??? :) Díky
Dolly (19.06.2015 14:56)
Ahoj, nevím kolik ti je let, ale počítám, že okolo 14 roku. Pokud je ti ten kluk nesympatický, nebo ti je sympatický, ale bereš ho "pouze" jako kamaráda, určitě s ním nezačni chodit. Nakonec by to dopadlo tak, že byste se trápili oba, tebe by trápilo to, že se ti nelíbí a necítíš se s ním úplně dobře...jemu by to velmi ublížilo, protože by si myslel, že ho máš ráda, ale ty by sis s ním pouze "hrála". Každopádně ho jen tak neodbij, zkus mu vysvětlit, proč s ním nemůžeš být, ale buď citlivá (i kluci mají city ;)) Ohledně toho, že bys měla strach, že nepříjde někdo další: zkus se zamyslet, co je lepší být s někým koho nemáš ráda, víš že si s ním hraješ, nejsi k němu upřímná, přetváříš se před ním, obelháváš ho a nakonec mu ublížíš, nebo nějakou dobu počkat až přijde kluk, kde to bude oboustranné, vždyť jsi ještě mladá, neboj on určitě přijde, ale máš ještě čas..hodně štěstí ;)
: : (19.06.2015 17:19)
Ahoj :) Když o mě měli zájem kluci poprvé, odmítla jsem je necitlivě a ublížila jim... Dneska bych to neudělala, protože toho pak lituješ a naštveš i třeba v pohodě kluky... V poslední době mám také pocit, že mi jeden kluk nadbíhá, ale jistá si nejsem, jesli se mu líbim... V případě, že by to byla pravda a řekl by mi to bych se mu omluvila, že se mi líbí někdo jiný (což je pravda) nebo že se na to necítím (popř. že jeho zamilovanost neopětuju). Nelhala bych mu, prostě když to tak necítíš, tak to tak necítíš. No, a s tím, že Ti to není příjemné to chápu... Taky jsem to tak měla... :)
Dotazníky online (15.6.2015 20:21)
Prosím o vyplnění jednoduché anketky: http://www.survio.com/survey/d/E1E2O8R4M1D3A6A5P
Štěpinka (17.06.2015 10:32)
Ahoj. Zkoušela jsem to. Docela zajímavé:)
olga (17.06.2015 17:46)
Ahoj, jo je to pěkné. :) Nevíte náhodou někdo jestli je jich víc?
Alenka (15.6.2015 16:02)
Ahoj holky nemáte nějaký nápad na dárek pro kamarádku? Bude jí 15.
olga (15.06.2015 19:34)
Ahoj Alenko, to je jednoduché :) Třeba parfém nebo náramek nebo lak na nehty... Možností je spousta, samozřejmě když něco vyrobíš, taky nic nezkazíš. :) Nebo náušnice, celkově šperky.
Maruška (17.06.2015 19:46)
S tím ti nemůžu konkrétně pomoct, já ji neznám. Co se jí líbí? Co ráda nosí? Co poslouchá? Jaké má koníčky? Spí s plyšáky? Maluje se? Jestli je kreativní, třeba uvítá nějaké barvičky. Jestli se ráda pěkně obléká, pak přívěšek nebo oblečení. Jestli ráda posiluje, pak třeba cvičící gumu. Napiš něco o jejích zájmech, a já Ti zkusím pomoct s návrhy.
bezradná (15.6.2015 15:31)
Ahoj holky,asi každá z vás někdy něčím trpěla.U mě to platí dvojnásob.Moje spolužačky si pořád utahují ze spolužačky které se rozvedli rodiče pořád na ni křičí.Já se taky kolikrát smála poznámkám na její ,,účet" ale už mi to vadí tak se snažím se s ní bavit ale potom kamarádky ,,ty se s ní bavíš?'' apod...chtěla bych poprosit hlavně ty z vás které mají podobný problém protože čeho je moc toho je moc.Děkuji
Zuz (15.06.2015 18:16)
Ahoj, není hezké si utahovat ze spolužačky, zvláště, když se jí rozvedli rodiče. Je dobré, že si to uvědomuješ. Hezké je, že se jí zastáváš :) Zkus spolužačkám vysvětlit, aby se na to podívali z její strany. Nemá to zrovna snadné a tím, že se jí posmívají, to nemá ještě snadnější. Ona za to nemůže, že se jí rozvedli rodiče. Nijak jí nepomůžete tím, že se s ní nebudete bavit. Zkus se kamarádek zeptat, jak by se na jejím místě cítily ony. Myslím, že zrovna nejlíp ne. Snad jsem ti trošku pomohla.
ajka (15.06.2015 18:25)
Z tohoto slušně řečeno slušného koliktivu by měla odejít-na jinou školu a ty pokud se toho kolektivu chceš tak taky..Dnešní holky -některé jsou ******,tohoto se nezbaví a uleví se jí -tak jako se ulevilo mě když půjde pryč-měla by jít tohle nejde dlouho snášet-proč si kazit mládí slušně řečeno telátkama když ho lze prožít lépe-ne fakt měla by jít do jíné školy-a ty třeba taky...Učitelé občas nevidí ve třídě šikanu-doba je zlá,já jsem ve třídě(nové) už asi čtyry roky-též jsem zažívala šikanu a to asi pět let a dodnes z toho mám následky..Teď jsem již čtyři roky jinde a představa že bych se měla vrátit do starého prostředí mě děsí..
olga (15.06.2015 19:40)
Ahoj, no já měla stejný problém, akorát spolužačky se té jedné posmívaly trochu kvůli něčemu jinému. Já jsem si sní sedla na určitou hodinu (nic jiného mi nezbývalo) a pak se z toho vyklubalo pěkné přátelství a ty ostatní, co se jí posmívaly, už to moc nedělají a trochu se s ní kamarádí. Takže u nás ve třídě to postupem času tak nějak vyšumělo.:) Myslím, že když ti říkají "ty se s ní bavíš?" apod. tak bych řekla jo a třeba že to není tak špatný, ale zase na druhou stranu chápu, že to může být těžké, když ti to tak řeknou tvoje kamarádky. Přeju ti klidné dny a úspěch! :)
Tinka (15.06.2015 22:10)
Ahoj! Ja som mala podobnu skusenost, ale priznam sa, nebola som taka odvazna, aby som sa s tym takto zverila a nechala si poradit....klobuk dole. Je vidiet, ze Ti na kamaratke naozaj zalezi a mas citlive a dobre srdiecko :-) ...zrejme si teraz budes musiet zvazit, ci je pre Teba dolezitejsie zastat si ju, ked na nu ostatne baby "utocia" alebo budes ticho a nebudes hovorit nic (pridat sa k nim asi nechces)... mozno, ak si ju zastanes, v istom zmysle stratis kamosky, ktore "idu proti nej" ale urcite, ked spravis tuto spravnu vec, Pan Jezis to velmi vysoko oceni. Myslim si, ze tie rozumnejsie dievcata si casom uvedomia, ze to, co robia, nie je spravne a minimalne uz nebudu do nej rypat... ja viem, lahko sa mi to hovori, mozno uz tazsie uskutocnuje, ale co vzdy pomaha je modlitba...aj taka ako...Pane, Ty vidis, ako ju trapia a ako tym trpim aj ja. Prodim Ta, zmiluj sa, ved nevedia co robia...prosim Ta, otvor im oci, aby nestadtie druheho nebolo dovodom na smiech, ale na pomoc a podporu. Viem, ze Pan sa nebude len tak necinne prizerat (nerobil to urcite ani doteraz) .... Ty jej mozes byt na blizku a prosit tiez, aby sa Ta urazky dievcat nedotykali tak bolestne, aby si im mala silu rozumne odpovedat. Budem sa za Teba modlit a mysliet na Vas. Maj sa pekne :-) a hlavu
Lucie (16.06.2015 09:17)
ahoj, a z jaké důvodu si z ní utahují? Opravdu nechápu. Chudák holka...
oreo (16.06.2015 13:44)
A nejsou ty holky krávy, že se jí smějí? A to se jí jako posmívají za to, že se jí rozvedli rodiče? Pokud ano, tak je možné, že na to jednou taky doplatí. Babička mi jednou říkala, že jedné paní na vozíčku se taky druhá paní posmívala a ta druhá paní, co se jí posmívala, skončila nakonec taky na vozíku. A tobě bych radila: nesměj se jí, i kdybys ses jí nesmála, jako jediná ze třídy. A také je v Bibli napsané: jak chcete, aby lidé jednali s vámi, jednejte i vy s nimi. A na holky se vyprdni a chovej se tak, jak sama uznáš za vhodné. A pokud jsou to dobré kamarádky, neměly by ti to vyčítat. Jinak ti přeju plno dobrých kamarádek a té holce taky :).
aloe (16.06.2015 17:36)
ahoj, v prvé řadě bych tě chtěla moc moc pochválit za tvoji snahu o to, aby bylo té spolužačce dobře. Každý nemá odvahu jako ty se takhle někoho zastat! Nevím za co na tu spolužačku křičí, ale v první řadě by si měly uvědomit, že všeho moc škodí a taky, že každý jsme nějaký. Vždyť má rozvedené rodiče, to by jí spíš měly být útěchou, už tak toho měla doma dost. Já chápu, že všichni si prostě vždycky nesednou, ale i tak nemají žádné právo ji šikanovat nebo na ni křičet. Je hezké, že se s ní snažíš bavit, i když to asi teď bohužel nemáš lehké. Řekni jim třeba něco vtom smyslu, že ti nepřijde zase tak špatná, že to má doma těžký nebo něco v tom smyslu. Když na ni občas prohodíš pár přátelských slov, ona bude ráda. A pokud se na tebe kvůli ní vykašlou, tak se na ně taky vykašli, takový lidi za nervy nestojí. Držím palce:)
Kamul (16.06.2015 20:29)
Já se stěhovala z Brna do takové malé vesničky asi 12 km do Brna a je to už 4 roky co mě v škole šikanují.Naši si už několikrát stěžovali třídní ale ona vždycky řekla že se na to podívá a pak se do dalších třídních schůzek nic nedělo.Jsem ráda že ještě rok a jdu na jinou školu. Když si vezmu kolik volných odpolední sem se za ty čtyři rok nabrečela je mi líto že sme se stěhovali.Kámošku sem si sice našla ale už na schodech školy mě vítají:,,Nemohlas zůstat doma?"nebo,,Tys eště nezdechla?"
abc (18.06.2015 14:43)
Já bych těm holkám řekla, jestli by se jim to líbilo a víc bych si jich nevšímala a bavila bych se s tou dívkou, které se rozvedli rodiče dál.:-)
už ne bezradná (24.06.2015 13:02)
ahoj tak díky už je to vyřešeno.Normálně se s ní bavím ale nějak sem se jí nepřizpůsobila jejímu chování.Ona např. se naštve že si mně spolužáci volali v hodině abych jim pomohla a ona se naštve neboť je taky chytrá.No prostě kolikrát horror ale jinak pohoda.Díky opravdujsi mi pomohla.Díky Zuzo:)
Nikča :) (02.07.2015 20:39)
Ahoj Bezradná měla jsem stejnou situaci, pomohlo mi se zamyslet nad danou situací a udělat řešení podle sebe zeptat se ostatních proč si z ní dělají srandu a něják jí pomoct bud se s ní bavit nebo kamarádit a nebo jí necháš na holičkách at se o sebe postará sama já jsem si vybrala tu první variantu a vím že ted jsme nejlepší kamarádky :) držím palce at tuto situaci zvládneš :)
anynka (14.6.2015 18:16)
Ahoj holky! Za peníze z letné brigády bych si ráda koupila kytaru. Akustickou, kovové struny, cena do tří tisíc. Nemáte někdo zkušenosti s nějakou konkrétní? Na eshopech je toho hafo, ale moc se v tom nevyznám. Díky!
Míša (15.06.2015 13:01)
Ahoj, před pár měsíci jsem řešila podobný problém se stejným cenovým stropem. Šla jsem s kamarádem do obchodu kytary.cz, kde jsme jim řekli požadavky a oni nám jich několik nabídli na vyzkoušení. Nakonec jsme vybrali tuhle: http://kytary.cz/epiphone-dr-100-vs/HN073540/ Má úzký krk a hraje úžasně :) Myslím, že mají v nabídce i světlou a celou černou.
J. (15.06.2015 22:17)
Myslím, že najlepšie je poradiť sa osobne s odborníkom v normálnej predajni. Ja mám tiež s kovovými strunami, je elektroakustická aj zo zabudovanou ladičkou značky Ibanez, a môžem povedať že som s nou spokojná. Držím palce !! A budeš sa učiť hrať sama, či ideš do nejakej umeleckej školy ??
Evča (16.06.2015 21:06)
Ahoj já myslím, že by jsi udělala líp, kdybys zašla přímo do prodejny. Tam Ti poradí, vysvětlí všechno na co se budeš ptát, pomůžou Ti. Můžeš si i vyzkoušet jak by se Ti hrálo na kytaru, která se Ti zalíbí a jeto myslím celkově lepší než na internetu. Měj se kytaristko, držím pěsti.
anynka (16.06.2015 22:32)
Asi mě bude učit bratranec ;)
anynka (16.06.2015 22:34)
Joo, ta vypadá dobře! :)
N (14.6.2015 14:50)
Ahoj, prosím o vyplnění této ankety:-) http://www.survio.com/survey/d/V4G1D7N2N8S6W1J6F
Týna :) (15.06.2015 19:16)
Hotovo. :)))
Janas (14.6.2015 11:45)
Ahoj holky, chtěla bych se zeptat. Teď jsem na 6ti letým gymnáziu a přemýšlím, že odejdu. Chtěla bych jít na zdravku, protože mě zdravotnictví baví, ale co by jste mi vy poradily? Jít nebo nejít? :) Díky
Ani (15.06.2015 10:07)
Ahoj, já bych zůstala na gymplu. Už proto, že s maturitou ze SZŠ stejně nemůžeš být sestra (potřebuješ Bc. nebo alespoň VOŠ), ale jen zdravotnický asistent (máš výrazně menší kompetence). Skoro všichni ze SZŠ se hlásí na VŠ a tam je jedno, co jsi dělala za školu před tím (i v úspěšnosti přijímaných). V rámci "praxe" zatím můžeš chodit do nějakého zdravotnického zařízení (domov pro seniory, kojenecký ústav, možná i nějaké oddělení v nemocnici) jako dobrovolník, abys ses prakticky orientovala v problematice (co můžeš se kterou školou dělat) a zároveň sis to vyzkoušela být ve zdravotnickém prostředí. A navíc už ses na jednu školu dostala a dalo ti to nějakou práci, tak to zbytečně nezahazuj, uč se být vytrvalá. Držím palce!
Zuz (15.06.2015 13:22)
Ahoj, zůstala bych na gymplu. Z gymplu se snadněji dostaneš na vysokou školu. Pokud chceš být doktorka, je určitě lepší zůstat na gymplu. Vím, na zdravce sice mají praxi. Ale praxi můžeš dostat i na té vysoké. Přeji hodně štěstí při rozhodování :)
nikča j (15.06.2015 15:05)
Ahoj Janas musíš si říct co tě baví a čím se chceš stát a pak se rozhodnout. Já vím že to není lehké ale ty si s tím určitě poradíš. Držím palce at to zvládneš :D
akak (15.06.2015 18:28)
Záleží na jakej obor já jdu taky na zdravku na soc.obor. Pokud ráda pomáháš,hraješ si a vymýšlíš novinky a byla bys schopna unést i bolesti druhých jdi na soc pokud můžeš vidět krev a dokázala by sis představit roli zdrav. sestry tak víš kam..
:) (16.06.2015 08:02)
Ahoj :) Pokud gympl výrazně nezvládáš, tak je odchod na jinou školu varianta. Pokud ho ale zvládáš, tak bych neodcházela. Moje mamka na zdravku chodila, má tam odsud pěkné zážitky, ale nedoporučila mi ji. Ony ze zdravky byly sestry a o všem rozhodovali doktoři, ti, co šli na gympl a potom na VŠ. Takže na sestry zbyla taková ta "špinavá práce". Já osobně bych volila cestu gympl, vš, ale je to jen na Tobě. Taky záleží, jestli bys šla ze sekundy mezi své vrstevnìky nebo z vyššího ročníku. Z vyššího bych asi nešla... Pomodli se za své rozhodnutí... Já se za Tebe taky budu modlit :) Měj hezké dny :)
zpěvačka 06 (14.6.2015 10:27)
Ahoj holky, chci se zeptat. Používáte suchý šampon? Pokud ano, jaký je nejlepší? Proč? (dlouho vydrží, je nejrychlejší, nejlepší účinek) :-)
šestnáctka :) (15.06.2015 16:49)
Ahoj zpěvačko :) Suchý šampon na vlasy mi koupila starší sestra no a myslím že to je celkem užitečná věc. Mám značku Balea (koupíš v dm). Párkrát jsem to zkoušela, ale ucpal se mi ventil nebo jsem nevěděla jak to mám stříkat. Funguje to, ale musíš to pořádně vytřít ručníkem (a vyfénovat). I když jsem to udělala, stejně jsem v hlavě měla zbytky toho prášku a vypadalo to jak lupy :( Ale hodí se to, když nemáš čas si mýt vlasy.. :)
J. (15.06.2015 22:19)
Je to fajn vec, ale fakt len v prípade núdze, nie na stále použitie, ved si ho kúp, myslím že nieje drahý a sama budeš vydieť ked skúsiš
Juli (21.06.2015 14:16)
Ahoj :) Nedávno jsem ho začala používat, protože se mi poměrně rychle mastí vlasy. Používám suchý šampon Batiste, který prodavají v obchodě Douglas. Jsem s ním velmi spokojená, vlasy se mi mastí o hodně míň a ještě k tomu hezky voní. Můžeš si vybrat více druhů. Já mám na světle hnědé vlasy, což znamená, že nesprejuje bílý prášek,ale ten světle hnědý. :) Doporučuji!! :D
Strana: 1  <<  113 114 115 116 117 118 119  >>  1224
 
 
     

    Vydavatelství IN s.r.o.
    Horní náměstí 12, 466 01 Jablonec nad Nisou

    objednávky:
    tel.: 480 023 408-9, 775 598 604
    mail: objednavky@in.cz

    redakce:
    Purkyňova 5, 772 00 Olomouc

    tel.: 775 598 603
    mail: redakce@in.cz